Mørck, L. L., Johannsen, C., Kristensen, K. B., Andreasen, D. R. & Kjeldsen, C. C. (2015).
Lokale partnerskaber for udsatte unge: på tværs af produktionsskole, virksomheder og civilsamfund. (1. ed.) KULT - Konsortiet for forskning i Ungdomsliv, Læreprocesser og Transition, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.23.21
Mørck, L. L., Schwartz, I.
, Christensen, T. W. & Nissen, M. (2023).
Omsorg, fællesskabelse og demokratisk deltagelse: en sammenfattende perspektivering. In L. Lerche Mørck, I. Schwartz, T. Wilchen Christensen & M. Nissen (Eds.),
Fællesskabende praksisser (pp. 259-274). Frydenlund Academic.
Lysgaard, J. A., Dovigo, F., Carlsson, M. S., Rodriguez, C. C. & Rosen, L. (2019).
Education Research At Risk In Europe: What are the scientific, ethical, political and practical implications?.
Leksy, K., Gawron, G., Rosário, R., Sormunen, M., Velasco, V., Sandmeier, A.
, Simovska, V., Wojtasik, T. & Dadaczynski, K. (2024).
The importance of school leaders in school health promotion. A European call for systematic integration of health in professional development.
Frontiers in Public Health,
11, Article 1297970.
https://doi.org/10.3389/fpubh.2023.1297970