Broström, S. (2023).
Mål og indhold. In T. Ankerstjerne (Ed.),
Temaer og aktiviteter i skole- og fritidspædagogik (pp. 227-242). Hans Reitzels Forlag.
Yoo, D., Bekker, T.
, Dalsgaard, P., Eriksson, E., Fougt, S. S., Frauenberger, C., Friedman, B., Giaccardi, E., Hansen, A.-M., Light, A., Nilsson, E. M., Wakkary, R. & Wiberg, M. (2023).
More-Than-Human Perspectives and Values in Human-Computer Interaction. In A. Schmidt, K. Väänänen, T. Goyal, P. O. Kristensson & A. Peters (Eds.),
CHI EA '23: Extended Abstracts of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems Article 516 Association for Computing Machinery.
https://doi.org/10.1145/3544549.3583174
Kjærbæk, L.
, Broström, S., Søndergaard Knudsen, , H. B., Jensen de Lopez, K., Holm, L., Meidell Sigsgaard, A.-V., Holmen, A., Ahrenkiel, A., Hansen, C. F., Engberg-Pedersen, E.
, Laursen, H. P., Karrebæk, M. S., Daryai-Hansen, P., Thomsen, P., Brouwer, R., Mengal, S. & Cadierno, T. (2023).
Pædagoger skal bruge tiden på at udvikle børns sprog – ikke på at lave sprogscreeninger. Information.
https://www.information.dk/debat/2023/10/paedagoger-bruge-tiden-paa-udvikle-boerns-sprog-paa-lave-sprogscreeninger
Smedegaard Ernst Bengtsen, S., Nuriler, H., Gibson, A. G., Grant, B. & Barnett, R. (2023).
Solidarity as crisis: Vulnerable humanities and the regrowth of the university. Abstract from SOLIDARITY AND THE UNIVERSITY, Gdansk , Poland.
Dalsgaard, C., Christensen, M. V.
, Caviglia, F., Skovgaard Andersen, M.
, Kjærgaard, H. W. & Boie, M. A. K. (2023).
Sprogteknologier i fremmedsprogsundervisningen: indkredsning af en sprogfaglig teknologiforståelse: på tværs af grundskole og ungdomsuddannelse.
Læring og medier (LOM),
16(28).
https://doi.org/10.7146/lom.v16i28.136251