Knudsen, H., Larsen, M. R. (red.)
, Jartoft, V., Kousholt, D., Raith, J. K. & Akselvoll, M. Ø. (2014).
Forældresamarbejde og inklusion: Afdækning af et vidensfelt i bevægelse. I M. R. Larsen (red.),
Forældresamarbejde og inklusion: Afdækning af et vidensfelt i bevægelse http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Folke/PDF14/Maj/140508%20Rapport%20om%20foraeldresamarbejde%20og%20inklusion%20med%20bilag.ashx
Khawaja, I., Subasi Singh, S., Proyer, M., Moehlen, L. K., Deiss, H.
, Simovska, V. & Dovigo, F. (2020).
Refugee education approaches and strategies in Southeast Europe: Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, North Macedonia, Romania, Serbia and Turkey. I F. Dovigo (red.),
An overview of refugee education in Europe (s. 57-72). Aarhus University.
https://projects.au.dk/fileadmin/ingen_mappe_valgt/ITIRE_Report.pdf
Jensen, B. (red.), Holm, A., Wang , C.
, Kousholt, D., Ravn, I., Larsen, M. S., Steiner Rasmussen, O.
, Berliner, P., Yung Andersen, T.
& Brandi, U. (2011).
Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport 1. Design og metode. DPU, Aarhus Universitet. VIDA-forskningsserien Bind 2011 Nr. 1
http://www.dpu.dk/fileadmin/www.dpu.dk/e-boeger/VIDA_rapporter/VIDA_statusrapport_foraar_2011.pdf
Jensen, B., Berliner, P., Brandi, U., Ravn, I., Kousholt, D., Holm, A., Steiner Rasmussen, O., Kristoffersen, K., Margrethe Nielsen, M., Stougaard, K. & Kristensen Rasmussen, M. (2012).
Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport. VIDA-projektet. VIDA-forskningsserien 2012:01
http://edu.au.dk/fileadmin/www.dpu.dk/e-boeger/VIDA_rapporter/Statusrapport_3_www_01.pdf