Carrigan, M. A.
, Moscovitz, H., Martini, M.
& Robertson, S. L. (2023).
Conclusion to building the post-pandemic university. In M. A. Carrigan, H. Moscovitz, M. Martini & S. L. Robertson (Eds.),
Building the Post-Pandemic University: Imagining, Contesting and Materializing Higher Education Futures (pp. 309-316). Edward Elgar Publishing.
https://doi.org/10.4337/9781802204575
Aguilar, M. S., Ahl, L. M., Koichu, B., Misfeldt, M.
& Jankvist, U. T. (2023).
Contemporary Dialogues on Implementation Research at CERME13.
Implementation and Replication Studies in Mathematics Education,
3(2), 123-134.
https://doi.org/10.1163/26670127-03012026
Fougt, S., Neubert, K., Kristensen, R. M., Gabrielsson, R. H., Molbæk, L. & Kjeldsen, C. C. (2023).
Danske elevers læsekompetence i 4. klasse: Resultater af PIRLS-undersøgelsen 2021. Aarhus Universitetsforlag. IEA-studier
https://doi.org/10.2307/jj.3850481
Andkjær Olsen, U.
, Grimm, J. A., Beier, C., Frostholm, C., Haslund-Gjerrild, R., Ranva Hjelm Jacobsen, S., Marie Løppenthin, L., Moltke Johansen, A., Tellerup, M., Smærup Sørensen, J., Marie Nesdam-Madsen, D., Tadayoni Heiberg, S., Frederik Jensen, P., Jensen, C., Smith, A., Söderholm, S., Schepelern, A., Møller Grønne, S., Vestergaard Mikkelsen, K. ... Barca, S. (2023).
De litterære folkehøringer: Giv naturen en stemme. Albertslund Bibliotek.
https://albertslundbibliotek.dk/sites/albertslund.ddbcms.dk/files/files/news/de_litteraere_folkehoeringer.pdf
Winther, I. W., Kousholt, D., Jordt Jørgensen, N.
, Clemensen, N. & Dannesboe, K. I. (2023).
”Det er som at vente på et tog, der bliver ved med at være forsinket”: Coronatid fra et ungeperspektiv.
Nordiske Udkast,
51(1), 31-54.
https://doi.org/10.7146/nu.v51i1.140348