Bøttcher, L. (2015).
Handicap og udsathed. I T. Erlandsen, N. Rosendal Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.),
Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 197-206). Hans Reitzels Forlag.
Dannesboe, K. I., Krab, J.
, Kryger, N., Akselvoll, M. Ø., Øster, B.
& Schmidt, M. C. S. (2015).
Institution og familie: intensiveret samarbejde og forskydninger af ansvar.
Dansk Pædagogisk Tidsskrift, (4), 2.
Hasse, C. (2015).
Multistable roboethics. I J. K. B. O. Friis & R. P. Crease (red.),
Technoscience and postphenomenology: the Manhattan papers (s. 169-188). Rowman & Littlefield Publishers.
Hasse, C., Wallace, J., Brok, L. S., Gars Jensen, U., Skov, H., Schrøder, V. & Dupret, K. (2015).
TEKU-modellen: Teknologiforståelse i professionerne. U Press.