Brandi, U., Knipprath, H., De Norre , J., De Rick, K., Roosalu, T., Albizuri, I. E., Casaus , M. A., Eizaguirre, J. S., Gallego, L. V., Gutierrez, A. I. E., Ruiz , F. D., Kirov, V., Yordanova, G., Clancy, S., Hefler, G., Steinheimer, E., Wulz, J., Rapanà, F., Fedakova, D. ... Weilbl, G. (2020).
Agency in workplace learning of young adults in intersection with their evolving life structure: Deliverable 6.1. ENLIVEN research.
Bach, D., Kjær, B. & Dannesboe, K. I. (2020).
At gøre børn parate til dagen, skolen og livet: arbejdet med det sociale og det faglige i daginstitutionen. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 33-65). Frydenlund Academic.
Læssøe, J., Anderson, S. D., Esbensen, G. L., Prevót, A. C., Martin, L., Hedblom, M., Mårtenson, F. & Ode-Sang, Å. (2020).
Children Education and Nature Based Solutions: Research Review Report. Regreen.
Broström, S. (2020).
Læring. I E. Klange & M. Johansen (red.),
Det, vi er sammen om: det fælles pædagogiske grundlag i praksis (1 udg., Bind 1, s. 155-167). Artikel 10 Dafolo.
Bakke, G. E., Engh, L., Gaarder, I., Gravås, T., Haug, E. H., Holm-Nordhagen, A., Schulstok, T.
& Thomsen, R. (2020).
Nasjonalt kvalitetsrammeverk for karriereveiledning. Presentasjon av områdene kompetansestandarder, karrierekompetanse og etikk. Kompetence Norge.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 230-242). Frydenlund Academic.
Jensen, B., Hulpia, H., Režek , M. & Sousa, J. (2020).
Supporting the collaboration between ECEC core and assisting practitioners: endline report of the VALUE project in 4 countries (BE, DK, PT, SL). . DPU, Aarhus Universitet.
https://www.value-ecec.eu/?p=3936
Van der Mespel, S., Brazinha, M., Hulpia, H.
, Jensen, B., Marquard, M., Režek , M. & Sousa, J. (2020).
VALUE Roadmap: forløb til styrkelse af samarbejdet I dagtilbud. VBJK: Centre for Innovation in the Early Years.
https://www.value-ecec.eu .